tisdag, augusti 8

Vilda flickor

Hittade en artikel om mannen bakom Girls Gone Wild-serien. Claire Hoffman tar oss med från privatplan till häftiga klubbar, promiskuösa kvinnor och ökentorra jurister. Det handlar om mannen som har gjort ett varumärke av att tjejer som druckit alkohol visar brösten. Det visar sig att killen är ett svin, go figure. Oj, förlåt. Spolier? Det blir fler, y'all.

Läser igenom kommentarerna på digg och någon har hittat myspace-sidor tillhörandes två tjejer i artikeln.
One of them is Jannel Szyszka, a petite 18-year-old who prances around the stage like a star. At her feet, a crowd of hundreds is gyrating to the pounding house music. Dozens of polo-shirted boys shout up to her, making requests like "shake your titties" and "get crunk" (meaning crazy-drunk).
Hennes sida känns jävligt skunk-fjortis, men det är väl mest myspace som blommar ut. Hon är söt och gillar millers light-öl. I hennes gästbok hittar vi reklam för klubben vi just läst om.
GET READY FOR THURSDAY BABY CAUSE THE ONE AND ONLY JOE FRANCIS (ONWER OF GIRLS GONE WILD) AND RANDY FROM THE REAL WORLD SAN DIEGO WILL BE HOSTING A MEGA EVENT [...] YOU CAN MAKE MOMMY AND DADDY REAL PROUD AT THIS PARTY AND BE ON NATIONAL TV... JANELL IS GONNA BE ON A LATE NIGHT TV INFOMERCIAL!!! HAHAHAHAHA AFTER PARTY AT MY HOUSE THE GGW CAMERA CREW AND BUS IS COMING OVER!!!
Kul formulerat med tanke på vad som hände.
Eventually, Szyszka says, Francis told the cameraman to leave and pushed her back on the bed, undid his jeans and climbed on top of her. "I told him it hurt, and he kept doing it. And I keep telling him it hurts. I said, 'No' twice in the beginning, and during I started saying, 'Oh, my god, it hurts.' I kept telling him it hurt, but he kept going, and he said he was sorry but kissed me so I wouldn't keep talking."
Men jag har ju redan sagt att han är ett svin. Karman kommer.
In January 2004, as news reports recounted, he was forced at gunpoint to simulate sodomizing himself with a vibrator as an intruder videotaped him in his Bel-Air mansion. A 28-year-old named Darnell Riley was arrested 14 months later, after police received a tip from Paris Hilton.
Man kan läsa lite mer på radar. Och på hollywood interrupted. Färdigsurfad och färdigläst gick jag och la mig och funderade på hur coolt det vore att bryta sig in i lyxvillor i bel air, pola med paris, och på alla tjejer i nattklubbar i USA som flashar brösten efter att de druckit alkohol. Jag hajar inte grejen, som vanligt. Sånt händer aldrig i Stockholm.

Typ 24 timmar senare sitter jag och käkar tacos med min familj för ovanlighetens skull. Vanligtvis är alla fyra barn bortflugna på respektive ort men såhär på sommaren händer det att ingen är med polare och alla är sugna på samma mat. Min syster, just hemkommen från att ha stab:at ett fredsläger med barn från tolv länder, visar upp lite sjyssta moves hon lärt sig från de andra ledarna under deras lediga dag, ute på krogen i Sverige.
- så här dansar de i Singapore [rör händerna i ett Z framför sig]
- men den amerikanska kan jag inte, man liksom.. [zig-zag:ar ner och öppnar benen brett, sen upp med rumpan i vädret, och sist tillbaka upp med urringningen]
- och sen lyfter de tröjorna och visar brösten, men det gjorde inte vi
Jag säger inget, men tänker att om en barnby-ledare från USA dansar sådär, så känns det representativt för rätt många av hennes grannar och kompisar. Och den här grejen med brösten. Jag trodde faktiskt fortfarande att det bara var något som hände på DVD. På låtsas.

Och trots att Joe Francis fortfarande känns som ett ärkesvin, kan han inte ta åt sig hela äran för att folk beter sig såhär. Det är kycklingen och ägget, och om inte han tjänat en massa pengar på att filma och marknadsföra det här, så hade någon annan det. Det finns redan en massa bootleg, ändå.

Så nu sitter man här. Rensar hårddisken för att ha plats med alla Girls Gone Wild-nerladdningar. Aldrig trodde jag att jag skulle tanka hem sån plastporr, men nu när jag har spenderat så mycket tid med att läsa artiklar och bloggar så känns det här klippet med myspace-tjejen jävligt relevant. Nu är det plötsligt värdefullt. När det finns så otroligt mycket oengagerad, beige porr får man verkligen anstränga sig för att hitta något intressant.

2 Comments:

Blogger Tanja Suhinina said...

IF U DONT SUPPORT OUR TROOPS THEN GET THE FUCK OFF MY PAGE!! ♥ I HATE DRAMA!!

Jag skulle kommentera att boobies var så vitt och ute, och booty är så svart och inne, men sen kom jag på att Bubba SparXXX "Miss New Booty" var ett samarbete med just Girls Gone Wild.
Artikeln har f ö vart all over antiporrsajter på Internet.

14:48  
Blogger Carl Johan said...

jaa, såg dem i förbifarten på en googel, men omgorkade inkludera dem. på -istfronten intet nytt liksom.

17:13  

Skicka en kommentar

<< Home