onsdag, juli 12

6+6=6


1. Det är sällan jag önskar att jag hade en penis. Men ibland händer det, till exempel när jag ser en magdansös. Jag tycker att magdans är sexigt (nej, inte för att min mor sysslar med det), men det känns som att en magdansös till sexpartner skulle vara total slöseri med resurser på mig. Om man däremot har en kuk kan man få magdansösen att rida en, och jag inbillar mig att det är goda grejer.

2. Prinsessan Leia är det största amerikanska nördrunkobjektet. Slutdiskuterat. Willow, Scully och Pärlan i all ära, men kan de verkligen battla guldbikin? Ens om de alla tre slåss mot en slav-Leia?

Lägger man ihop ett och två får man en brud som dansar magdans utklädd till Leia.

Mer info på amiradance.com.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

01:04  

Skicka en kommentar

<< Home